تماس با ما : 44563476-021 info@roghansanati.com

روغن نیناس(NYNAS)

پروژه اطلاعات

  • sanati1
  • 10 ژانویه 2023

مورد مطالعه

روغن نفتنیک شامل سه نوع محصول مختلف است:

روغن‌های عایق عمدتاً برای عایق کاری و خنک کردن ترانسفورماتورها استفاده می‌شوند. روغن‌های فرآیندی در محصولاتی مانند لاستیک صنعتی، مواد منفجره، لاستیک خودرو، جوهر چاپ، پوشک و سایر اقلام بهداشتی و در ترموپلاستیک‌ها برای اقلامی مانند دسته ابزار گنجانده شده است. روغن‌های پایه برای مایعات مورد استفاده در فرآوری فلزات، سیالات هیدرولیک و سایر روان کننده‌های صنعتی مناسب هستند.

محصولات قیر شرکت Nynas نیناس

مواد اتصال دهنده استاندارد برای نگه داشتن سنگ‌ها در سطوح آسفالتی. عوامل اتصال دهنده ویژه برای کاربردهای سخت مانند آسفالت ضد صدا و جاده‌های با شدت ترافیک بالا. مواد اتصال دهنده برای تصفیه سطح، به عنوان مثال امولسیون برای جاده‌های با ترافیک کم. مواد اتصال دهنده برای فناوری آسفالت مخلوط سرد که مصرف انرژی کمتری دارد و همچنین برای بازیافت سطوح آسفالت قدیمی استفاده می‌شود. مواد اتصال دهنده برای مصارف صنعتی، عمدتاً برای پوشش‌های سقف و ایجاد حفاظت ضد خوردگی برای مواردی مانند لوله‌ها. Nynas کار گسترده‌ای را روی توسعه محصول انجام می‌دهد. این شامل فن‌آوری کاتالیزور و تصفیه آب است که منجر به راه‌اندازی نوع جدیدی از روغن ترانسفورماتور شده است.

تلاش ها در سمت قیر بر روی محصولاتی که برای شرایط مختلف با توجه به دما، مصالح سنگ و بار ترافیکی مناسب هستند، متمرکز شده است. یکی از نمونه‌ها قیر ویژه‌ای است که در آسفالت ضد صدا یافت می‌شود که باعث می‌شود صدای ترافیک تقریباً به نصف کاهش یابد. نیناس همچنین پیشرو در زمینه امولسیون های مبتنی بر آب است. اینها را می‌توان در توده‌های آسفالت سرد و نیمه گرم استفاده کرد که به معنای کاهش مصرف انرژی و کاهش انتشار هیدروکربن است.

روغن ترانسفور ماتور نیناس Nynas

روغن ترانسفورماتور نیناس (به عنوان روغن عایق نیز شناخته می‌شود) نوع خاصی از روغن است که دارای عایق الکتریکی عالی و مقاومت در برابر حرارت بالا می‌باشد. روغن ترانسفورماتور در ترانسفورماتورهای قدرت پر از روغن برای عایق بندی، مهار تخلیه قوس و کرونا و برای دفع گرمای ترانسفورماتور (یعنی به عنوان خنک کننده) استفاده می‌شود. روغن ترانسفورماتور Ninas همچنین برای محافظت از هسته و سیم پیچ ترانسفورماتور استفاده می‌شود زیرا این مواد کاملاً در روغن غوطه ور هستند. یکی دیگر از خواص مهم روغن عایق، توانایی آن در جلوگیری از اکسید شدن عایق خمیر و کاغذ است. روغن ترانسفورماتور به عنوان یک مانع بین اکسیژن اتمسفر و سلولز عمل می کند و از تماس مستقیم جلوگیری می کند و در نتیجه اکسیداسیون را به حداقل می رساند. سطح روغن ترانسفورماتور معمولاً با استفاده از MOG اندازه گیری می‌شود.

پروژه عکس