تماس با ما : 44563476-021 info@roghansanati.com

گریس و روغن اطلس کوپکو (ATLAS COPCO)

پروژه اطلاعات

  • morteza
  • 16 دسامبر 2023

مورد مطالعه

محصولات :

روغن روتو اینجکت اطلس کوپکو

یک روغن معدنی است که مخصوص محافظت از کمپرسور پیچ دوار GA-GX تولید شده است. با چندین سال تجربه در زمینه توسعه فناوری پیشرفته در کمپرسورها، Atlas Copco یک بسته افزودنی منحصر به فرد طراحی کرده است که Roto Inject Fluid NDURANCE را قادر می سازد با تمام اجزای کمپرسور هماهنگ باشد.


روغن اندورانس اطلس کوپکو

این روغن در مقایسه با روغن کمپرسور اسکروی روتو اکستند اطلس کوپکو گستره‌ی دمایی محدودتری برای دمای کارکردی داشته و تنها تا ۳۰ درجه سانتیگراد عملکرد بهینه دارد. در این محدوده روغن مذکور در گرد و غبار یا در رطوبت بالا عملکرد مناسب دارد. این روغن برای فشارهای تا سقف ۱۳ بار توصیه می شود.


روغن روتو زد اطلس کوپکو

روغن کمپرسور روان کننده اطلس کوپکو نیمه مصنوعی با کیفیت بالا، ترکیبی از روغن معدنی و مواد افزودنی منحصر بفرد برای استفاده در پیچ دوار و کمپرسور دندان و همچنین شدیدترین نیازهای کمپرسور های مواد غذایی، صنعتی نوشیدنی و دارویی که با فرمولاسیون ویژه طراحی و تولید شده است.


روغن روتو اچ پلاس اطلس کوپکو

روانکار منحصر بفرد است که مخصوص براي کمپرسورهاي اويل فري سانتريفيوژ -توربینی سري ZH ساخته شده است ، مخلوط توليد شده براي کار در شرايط خاص اين سري کمپرسورها بوده و باعث روانکاري بهينه تضمين کننده ي عملکرد بهينه می شود و همچنین تضمینی برای طول عمر ماکزيمم قطعات دوار کمپرسور مي باشد.  زمان تخليه ي روغن تا 24000 ساعت بوده و فقط نياز به آناليزهاي دوره اي در طول ساعت کارکرد.

پروژه عکس