تماس با ما : 44563476-021 info@roghansanati.com

روغن شورون (CHEVRON)

پروژه اطلاعات

  • morteza
  • 16 دسامبر 2023

مورد مطالعه

محصولات :


capella WF 68

وغن صنعتی شورون Capella WF 68 با استفاده از روغن های معدنی نفتنیک تصفیه شده مخصوص تولید می شوند. ذخایر پایه که با دقت انتخاب شده اند، اطمینان از نقاط بسیار کم ریختن لازم برای روان کننده های کمپرسور تبرید دارند. برنامه های کاربردی روغن های WF Capella برای استفاده در سیستم های برودتی مناسب هستند. به ویژه برای سیستم های برودتی مدرن، جمع و جور و فشار بالا با استفاده از فرون مناسب هستند. از آنجا که فاقد موم هستند ، برای استفاده در دمای محیط بسیار سرد به عنوان روان کننده یاتاقان یا روغن کاری دست مناسب هستند. روغن های Capella WF برای سیستم های مبرد با استفاده از مبرد HFC مانند R-134a نامناسب هستند. درجه ویسکوزیته برای برنامه باید براساس توصیه سازنده تجهیزات باشد. روغن های WF Capella نیازهای دیگر کمپرسورهای تهویه مطبوع مهر و موم شده یا انواع مختلف واحدهای کوچکتر را برآورده می کنند.


Delo Silver Multigrade 20W-50

روغن های موتور دیزلی سنگین هستند که برای روانکاری موتورهایی که به روغن کاری با عملکرد API CF-4 ، CF یا SG نیاز دارند ، طراحی شده اند. سطح ذخیره قلیایی آن را برای استفاده با سوختهای گوگردی بالا در فواصل مناسب تخلیه روغن مناسب می کند.


Delo Gold Ultra SAE 15W-40

یک روغن موتور دیزلی با کارایی بالا، چند درجه ای و سنگین است که به طور خاص برای روانکاری طیف وسیعی از موتورهای نیاز به روغن کاری با عملکرد API CI-4 یا ACEA E7 ، از جمله آنهایی که مجهز به کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR) و / یا اگزوز هستند ، طراحی شده است. فن آوری های کنترل انتشار گاز چرخش گاز (EGR Gold Ultra با فناوری ISOSYN® تهیه شده است) تا باعث پراکندگی دوده ، کنترل رسوب و محافظت در برابر سایش شود. روغن صنعتی شورون Gold Ultra SAE 15W-40 شامل ترکیبی از مایعات پایه هیدرو ترک خورده با کارایی بالا و مواد شوینده فلزی با دقت متعادل و سیستم افزودنی پخش کننده خاکستر ، تمیزی عالی موتور را در همه شرایط سرویس فراهم می کند. همچنین درجه بالایی از پراکندگی دوده مورد نیاز برای حفظ فواصل تخلیه روغن را در طراحی های مدرن موتور ایجاد می کند. سیستم افزودنی شوینده فلزی برجسته با ارائه کنترل عالی رسوب کمربند حلقه فوقانی تحت دمای بالا در موتورهای دیزلی توربوشارژ ، قدرت و عملکرد کامل را حفظ می کند.


Hydraulic Oil AW 68

روان کننده های همه کاره ای هستند که در گرانروی ISO 32 ، 46 و 68 وجود دارند. گریدهای ISO 32 ، 46 و 68 معمولاً برای هیدرولیک با پمپ های پره ای ، پیستونی یا دنده ای استفاده می شوند ، به ویژه در مواردی که فشارها از 1000 psi بیشتر باشد . همچنین می توان از آنها برای روانکاری کمپرسورهای رفت و برگشتی با بار کم استفاده کرد.


پروژه عکس