تماس با ما : 44563476-021 info@roghansanati.com

روغن نایکو (NYCO)

پروژه اطلاعات

  • morteza
  • 16 دسامبر 2023

مورد مطالعه

محصولات :


 TURBONYCOIL

شامل روغن های توربین و روغن موتور پیستونی و همچنین روغن های معدنی با حفظ خاصیت معدنی می باشند. روغن های توربین این برند با افزودنی های ضد اکسیدانی، ضد خوردگی، ضد سایش و ضد فشار شدید بهینه شده اند.علاوه بر کیفیت بالا، محصولات این برند مقرون به صرفه هستند و در بین بهترین روان کننده های حمل و نقل هوایی بازار قرار دارند. روان کننده های NYCO شصت سال تجربه نظامی را در خدمات حمل و نقل هوایی تجربه کرده اند.


HYDRAUNYCOIL

شامل روغن های معدنی و مصنوعی با کارایی بالا برای سیستم های هیدرولیک در دمای بالا و پایین است. این مایعات از نظر مقاومت در برابر آتش و فشار شدید، ضد خوردگی و تجزیه پذیری، خواص برجسته ای دارند.


 GREASE

گریس های مولتی و ویژه این برند برای دستگاه های تهویه هوا و همچنین چرخ دنده های هواپیما و چرخ خودرو مناسب هستند.  شامل گریس های با کارایی بالا است که برای مقاومت در برابر شرایط کار شدید، درجه حرارت بالا و سرعت و فشار زیاد طراحی شده است و در محیط های شور، مرطوب یا خورنده عملکرد بی نظیری دارد.


NYCOLUBE

شامل روغن های مصنوعی و معدنی با کارایی بالا است که طیف گسترده ای از دستگاه کاربردی از وسایل نقلیه زمینی (کامیون، مخازن و …)، هلیکوپتر، کشتی ها، ابزارهای هواپیما و صنایع دفاعی را پوشش می دهد.


پروژه عکس