تماس با ما : 44563476-021 info@roghansanati.com

روغن والوالین (VALVOLINE)

پروژه اطلاعات

  • morteza
  • 16 دسامبر 2023

مورد مطالعه

محصولات:


 VALVOLINE MAXLIFE API SAE 5W-30

روغن موتور والوالین مدل


 VALVOLINE ADVANCED Full Synthetic 0W-20

روغن موتور والوالین مدل


 VALVOLINE ADVANCED API SP SAE 5W-30

روغن موتور والوالین مدل


 Valvoline Synpower 10w40

روغن موتور والوالین مدل 4لیتری


Valvoline CVT

روغن گیربکس والوالین


 ATF والوالین VALVOLINE

روغن گیربکس اتوماتیک


روغن دیفرانسیل والوالین valvoline


گریس والوالین:


Extreme Red Grease

گرما، سایش و خوردگی همتای خود را پیدا کرده است. Valvoline Extreme Red Grease یک محصول چند منظوره پویا است که در 14.1 اونس راحت موجود است. کارتریج برای کاربردهای تفنگ گریس. Valvoline Extreme Red Grease که برای مطابقت با آخرین مشخصات عملکردی طراحی شده است، الزامات ناهموار هسته HPM (چند کاربرد با کارایی بالا) را با GC-LB ترکیب می کند. این بدان معناست که به شدت آزمایش شده و ثابت شده است که در برابر خرابی در دمای عملیاتی بالا مقاومت می کند، در دماهای پایین یا شرایط راه اندازی با گشتاور کم، روان و روان می شود، و آب را دفع می کند و در محیط های مرطوب مقاومت می کند. گریس قرمز کمپلکس لیتیومی برای چسبندگی بهبود یافته به قطعات در همه چیز از خودروها، کامیون ها، تریلرها و تجهیزات چمن گرفته تا RVها، ماشین آلات کشاورزی و ناوگان سنگین بسیار چسبنده است. در واقع، روغن والولین Extreme Red Grease بیش از 50 درصد از الزامات GC-LB برای فشار شدید (EP) است. مناسب برای مصارف متعدد مانند بلبرینگ، ابزار، تجهیزات سبک، وسایل چمن و باغ و شاسی. اگر تجهیزات و وسایل نقلیه خود را به حد افراطی فشار می‌دهید، با روغن والولین اکستریم قرمز محافظت بیشتری در برابر سایش قطعات داشته باشید.


General Purpose Amber

گریس کهربایی همه منظوره Valvoline™ یک گریس EP همه منظوره است که برای کاربردهای خودرو طراحی شده است. به عنوان روان کننده شاسی و یاتاقان چرخ برای خودروها و کامیون های مجهز به بلبرینگ های چرخ ترمز غیر دیسکی (درام) توصیه می شود.


Moly-Fortified Gray Full Synthetic

گریس فول سنتتیک مولی تقویت شده Valvoline™ بهترین گریس خودرویی Valvoline است. فرموله شده با روغن پایه مصنوعی کامل، مولی و سایر افزودنی های ممتاز برای ارائه عملکرد نهایی در برابر بارهای بالا و دماهای شدید (40- درجه فارنهایت تا 400 درجه فارنهایت).


Multi-Vehicle Moly-Fortified Gray

یک گریس عمومی برتر است که با دی سولفید مولیبدن تقویت شده است تا محافظت عالی در برابر فشار شدید و ضد سایش برای یاتاقان های چرخ ترمز دیسکی، شاسی، سیستم تعلیق و اتصالات جهانی ایجاد کند.


Multi-Vehicle High Temperature Red

 یک گریس خودرویی با کیفیت ممتاز است که برای حداکثر عملکرد و محافظت در سخت ترین خدمات برای یاتاقان های چرخ ترمز دیسکی، سیستم های تعلیق، اتصالات جهانی، اتصالات فرمان و شاسی طراحی شده است.


Cerulean

فرمول منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازهای استرس زا در کاربردهای متعدد ناوگان، کشاورزی، معدن، صنعتی و خودرویی که حداکثر عملکرد مورد نیاز است. کاربردهای معمولی عبارتند از یاتاقان‌های دیسکی و دیگر چرخ‌ها، یاتاقان‌های آستینی و ضد اصطکاک، شاسی، پین‌های سطلی و کینگ، اتصالات جهانی، کوپلینگ‌ها، سنگ شکن‌ها و غلتک‌های ارتعاشی. می تواند در طیف وسیعی از محیط ها و شرایط عملیاتی شدید استفاده شود. به روانکاری و محافظت در حین تحمل دماهای شدید و تنش های بار کمک می کند.


Cobalt

عملکرد سنگین واقعی را با سیستم تحویل ویسکوزیته منحصر به فرد خود ایجاد می کند. با فناوری فعال شده تحت فشار، گریس کبالت Valvoline قادر به ارائه سیال روان کننده ISO 1000 برای اطمینان از محافظت از EP و ضخامت لایه کافی بین حتی سنگین ترین سطوح فلزی است. فرموله شده برای کاهش اصطکاک و به حداقل رساندن شکست حرارتی در شدیدترین محیط ها.


Crimson

یک گریس صابون لیتیومی چسبنده و با فشار شدید است که به طور خاص برای محیط ناوگان تجاری طراحی شده است. فرموله شده برای مقاومت در برابر طیف وسیعی از محیط ها و شرایط عملیاتی شدید. گریس CRIMSON قابلیت پمپاژ، روانکاری و محافظت عالی را در عین تحمل دماهای شدید و تنش های بار ارائه می دهد و مقاومت فوق العاده ای در برابر شستشوی آب ارائه می دهد.


Extreme Red Grease

گرما، سایش و خوردگی همتای خود را پیدا کرده است. یک محصول چند منظوره پویا است که در 14.1 اونس راحت موجود است. کارتریج برای کاربردهای تفنگ گریس. Valvoline Extreme Red Grease که برای مطابقت با آخرین مشخصات عملکردی طراحی شده است، الزامات ناهموار هسته HPM (چند کاربرد با کارایی بالا) را با GC-LB ترکیب می کند. این بدان معناست که به شدت آزمایش شده و ثابت شده است که در برابر خرابی در دمای عملیاتی بالا مقاومت می کند، در دماهای پایین یا شرایط راه اندازی با گشتاور کم، روان و روان می شود، و آب را دفع می کند و در محیط های مرطوب مقاومت می کند. گریس قرمز کمپلکس لیتیومی برای چسبندگی بهبود یافته به قطعات در همه چیز از خودروها، کامیون ها، تریلرها و تجهیزات چمن گرفته تا RVها، ماشین آلات کشاورزی و ناوگان سنگین بسیار چسبنده است. در واقع، روغن والولین Extreme Red Grease بیش از 50 درصد از الزامات GC-LB برای فشار شدید (EP) است. مناسب برای مصارف متعدد مانند بلبرینگ، ابزار، تجهیزات سبک، وسایل چمن و باغ و شاسی. اگر تجهیزات و وسایل نقلیه خود را به حد افراطی فشار می‌دهید، با روغن والولین اکستریم قرمز محافظت بیشتری در برابر سایش قطعات داشته باشید.


Palladium

گریسی که با استفاده از روان کننده جامد دی سولفید مولیبدن با خلوص بالا در یک سیستم غلیظ کننده متعادل با قلیائیت، محافظت عالی در برابر فشارهای شدید و بارهای ضربه ای ایجاد می کند. گریس کمپلکس لیتیوم به کاهش سایش در بارهای اعمال شده کمک می کند. فرموله شده برای محافظت در برابر دمای بالا و بارگذاری شوک شدید برای مدت زمان طولانی.


پروژه عکس