تماس با ما : 44563476-021 info@roghansanati.com

روغن گالف (GULF)

پروژه اطلاعات

  • morteza
  • 16 دسامبر 2023

مورد مطالعه

محصولات:


روغن توربین گالف Crest EP 68

  شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن انتقال حرارت است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود  این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغنهای توربین با عملکرد عالی هستند که مخصوص استفاده در توربین های بخار دنده ای و غیر دنده ای ، توربین های گازی و توربین های گازی سیکل ترکیبی (CCGT) از جمله توربین های گازی که در دمای بالا کار می کنند ، طراحی شده اند. این روغن ها با روغن های پایه API گروه II به شدت ریز پردازش شده و یک بسته افزودنی بدون خاکستر اختصاصی حاوی ضد اکسیدان ، تقویت کننده FZG ، بازدارنده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله می شوند. این روغن ها دارای پایداری حرارتی و اکسیداسیون برجسته ، ظرفیت حمل بار مناسب ، قابلیت تفکیک عالی آب ، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی ، تمایل به کف کم ، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی هستند تا از تجهیزات عالی ، عملکرد قابل اعتماد با کاهش زمان و عمر مفید بیشتر این روغن ها از عملکرد مورد نیاز تولید کنندگان بزرگ توربین های بخار و گاز فراتر می روند. پایداری حرارتی و اکسیداسیون برجسته از تشکیل لجن جلوگیری می کند ، رسوبات را کنترل می کند و تخریب روغن را به حداقل می رساند که منجر به عملکرد مطمئن می شود. خاصیت ضد سایش برتر و قابلیت حمل بار محافظت عالی از توربین های دنده ای را فراهم می کند. قابلیت تفکیک عالی آب در برابر تشکیل امولسیون مقاومت می کند و منجر به حذف آسان آب اضافی از سیستم روغن کاری می شود. بازدارنده های موثر در برابر زنگ زدگی و خوردگی از اجزای حیاتی سیستم محافظت طولانی مدت می کنند. خواص آزادساز هوا و کنترل کف از عملکرد نامناسب و حفره پمپ جلوگیری می کند که منجر به کارکرد بدون مشکل می شود. در توربین های گازی تولید برق، توربین های گازی سیکل ترکیبی (CCGT)، توربین های گازی بزرگ صنعتی سنگین، توربین های بخار تولید برق صنعتی و توربین هایی با دنده های سنگین بارگیری شده کاربرد دارد.

روغن Gulf Tractor Guard 20W-40

  شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن ماشين آلات كشاورزي است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود  این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغنهای سنگین موتور دیزلی هستند که برای پاسخگویی به نیازهای طیف وسیعی از موتورهای دیزلی تراکتور و سایر تجهیزات مزرعه تولید شده اند. این روغن ها از منابع پایه تصفیه شده و مواد افزودنی ساخته شده اند تا  از موتورهایی که در شرایط متوسط ​​تا شدید کار می کنند ، محافظت کنند. مناسب برای تراکتورهایی که در شرایط مختلف آب و هوایی کار می کنند. بهبود قدرت بازدارندگی به کاهش رسوبات کمک کرده و موتورها را تمیزتر می کند. ثبات اکسیداتیو حرارتی بهتر از تجمع لجن ، رسوبات و تخریب روغن محافظت کرده و ضخیم شدن روغن را کنترل می کند.


روغن Gulfco Fleet 15W-40

شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن موتور گازسوز است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. یک روغن موتور گاز سنگین ​​است که برای استفاده در کامیون ها و اتوبوس های مدرن و با بازده بالا با استفاده از گاز طبیعی مایع یا فشرده (LNG / CNG) و گاز مایع (LPG) تولید شده است. با ذخایر پایه با کیفیت بالا و مواد افزودنی عملکردی مخصوص موتورهای گازی تهیه شده است تا نظافت عالی موتور ، محافظت در برابر سایش و عملکرد کلی را ارائه دهد. فرمولاسیون پیشرفته محافظتی عالی در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون ایجاد می کند و رسوبات اتاق احتراق را به حداقل می رساند.


روغن توربین گالف Crest 32

شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن توربین است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند.


روغن Gulfco 1050 15W-40 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن موتور گازسوز است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغن موتورهای سنگین گازی هستند که مخصوص استفاده در کامیون ها و اتوبوس های مدرن و پربازده با استفاده از گاز طبیعی فشرده (CNG) تولید شده اند و سایل نقلیه CNG سبک که به عملکرد برتر نیاز دارند یا در شرایط شدید سرویس کار می کنند، هستند . آنها با سهام پایه با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی متعادل برای تمیزی موتور ، محافظت در برابر سایش و عملکرد کلی فرموله شده اند. فرمولاسیون پیشرفته این روغن ها محافظت بسیار خوبی در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون ایجاد می کند و رسوبات اتاق احتراق را به حداقل می رساند.
روغن Gulf Tractor Guard 40 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن ماشين آلات كشاورزي است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغنهای سنگین موتور دیزلی هستند که برای پاسخگویی به نیازهای طیف وسیعی از موتورهای دیزلی تراکتور و سایر تجهیزات مزرعه تولید شده اند. این روغن ها از منابع پایه تصفیه شده و مواد افزودنی ساخته شده اند تا از موتورهایی که در شرایط متوسط ​​تا شدید کار می کنند ، محافظت کنند. مناسب برای تراکتورهایی که در شرایط مختلف آب و هوایی کار می کنند. بهبود قدرت بازدارندگی به کاهش رسوبات کمک کرده و موتورها را تمیزتر می کند. ثبات اکسیداتیو حرارتی بهتر از تجمع لجن ، رسوبات و تخریب روغن محافظت کرده و ضخیم شدن روغن را کنترل می کند.
روغن توربین گالف Crest 68 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن توربین است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند.
روغن توربین گالف Crest EP 46 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن انتقال حرارت است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغنهای توربین با عملکرد عالی هستند که مخصوص استفاده در توربین های بخار دنده ای و غیر دنده ای ، توربین های گازی و توربین های گازی سیکل ترکیبی (CCGT) از جمله توربین های گازی که در دمای بالا کار می کنند ، طراحی شده اند. این روغن ها با روغن های پایه API گروه II به شدت ریز پردازش شده و یک بسته افزودنی بدون خاکستر اختصاصی حاوی ضد اکسیدان ، تقویت کننده FZG ، بازدارنده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله می شوند. این روغن ها دارای پایداری حرارتی و اکسیداسیون برجسته ، ظرفیت حمل بار مناسب ، قابلیت تفکیک عالی آب ، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی ، تمایل به کف کم ، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی هستند تا از تجهیزات عالی ، عملکرد قابل اعتماد با کاهش زمان و عمر مفید بیشتر این روغن ها از عملکرد مورد نیاز تولید کنندگان بزرگ توربین های بخار و گاز فراتر می روند. پایداری حرارتی و اکسیداسیون برجسته از تشکیل لجن جلوگیری می کند ، رسوبات را کنترل می کند و تخریب روغن را به حداقل می رساند که منجر به عملکرد مطمئن می شود. خاصیت ضد سایش برتر و قابلیت حمل بار محافظت عالی از توربین های دنده ای را فراهم می کند. قابلیت تفکیک عالی آب در برابر تشکیل امولسیون مقاومت می کند و منجر به حذف آسان آب اضافی از سیستم روغن کاری می شود. بازدارنده های موثر در برابر زنگ زدگی و خوردگی از اجزای حیاتی سیستم محافظت طولانی مدت می کنند. خواص آزادساز هوا و کنترل کف از عملکرد نامناسب و حفره پمپ جلوگیری می کند که منجر به کارکرد بدون مشکل می شود. در توربین های گازی تولید برق، توربین های گازی سیکل ترکیبی (CCGT)، توربین های گازی بزرگ صنعتی سنگین، توربین های بخار تولید برق صنعتی و توربین هایی با دنده های سنگین بارگیری شده کاربرد دارد.
روغن Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 85W شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن ماشين آلات كشاورزي است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. مایعات با کارایی بالا برای استفاده در سیستم های انتقال قدرت ، سیستم های هیدرولیک ، ترمزهای غوطه ور روغن در تراکتور و تجهیزات آفرود است و به طور خاص برای استفاده در مخازن روانکاری مشترک طراحی شده است که از انتقال دهنده ها ، درایوهای نهایی و سیستم های هیدرولیک و عملکرد تراکتورهای کشاورزی و تجاری را بهینه کند.
روغن انتقال حرارت گالف Therm 32 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن انتقال حرارت است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. یک روغن انتقال حرارت با کیفیت عالی است که برای استفاده در سیستم های گرمایش غیرمستقیم بسته استفاده می شود و از منابع پایه پارافینیک بسیار تصفیه شده فرموله می شود تا ثبات اکسیداسیون و مقاومت عالی در برابر ترک خوردگی حرارتی فراهم کند. دارای گرمای ویژه و خاصیت هدایت حرارتی برای اتلاف سریع گرما و توانایی جریان سریع آن در دمای پایین ، گردش سریع هنگام شروع کار و کاهش خطر گرم شدن بیش از حد محلی را تضمین می کند. اگرچه از نظر حرارتی بسیار پایدار است و قادر به ارائه عمر طولانی بدون افزایش ویسکوزیته یا تشکیل رسوب است ، باید درک کرد که عمر کاری تا حد قابل توجهی به اثربخشی اقدامات انجام شده برای حذف هوا بستگی دارد.
روغن Gulf Universal Tractor Transmission Fluid 80W شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن ماشين آلات كشاورزي است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. مایعات با کارایی بالا برای استفاده در سیستم های انتقال قدرت ، سیستم های هیدرولیک ، ترمزهای غوطه ور روغن در تراکتور و تجهیزات آفرود است و به طور خاص برای استفاده در مخازن روانکاری مشترک طراحی شده است که از انتقال دهنده ها ، درایوهای نهایی و سیستم های هیدرولیک و عملکرد تراکتورهای کشاورزی و تجاری را بهینه کند.
روغن توربین گالف Crest 76 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن توربین است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند.
روغن توربین گالف Crest EP 100 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع محصولات روغن انتقال حرارت است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغنهای توربین با عملکرد عالی هستند که مخصوص استفاده در توربین های بخار دنده ای و غیر دنده ای ، توربین های گازی و توربین های گازی سیکل ترکیبی (CCGT) از جمله توربین های گازی که در دمای بالا کار می کنند ، طراحی شده اند. این روغن ها با روغن های پایه API گروه II به شدت ریز پردازش شده و یک بسته افزودنی بدون خاکستر اختصاصی حاوی ضد اکسیدان ، تقویت کننده FZG ، بازدارنده های خوردگی و غیر فعال کننده های فلز فرموله می شوند. این روغن ها دارای پایداری حرارتی و اکسیداسیون برجسته ، ظرفیت حمل بار مناسب ، قابلیت تفکیک عالی آب ، مهار بیشتر زنگ زدگی و خوردگی ، تمایل به کف کم ، خاصیت آزاد سازی هوا و مقاومت در برابر تخریب شیمیایی هستند تا از تجهیزات عالی ، عملکرد قابل اعتماد با کاهش زمان و عمر مفید بیشتر این روغن ها از عملکرد مورد نیاز تولید کنندگان بزرگ توربین های بخار و گاز فراتر می روند. پایداری حرارتی و اکسیداسیون برجسته از تشکیل لجن جلوگیری می کند ، رسوبات را کنترل می کند و تخریب روغن را به حداقل می رساند که منجر به عملکرد مطمئن می شود. خاصیت ضد سایش برتر و قابلیت حمل بار محافظت عالی از توربین های دنده ای را فراهم می کند. قابلیت تفکیک عالی آب در برابر تشکیل امولسیون مقاومت می کند و منجر به حذف آسان آب اضافی از سیستم روغن کاری می شود. بازدارنده های موثر در برابر زنگ زدگی و خوردگی از اجزای حیاتی سیستم محافظت طولانی مدت می کنند. خواص آزادساز هوا و کنترل کف از عملکرد نامناسب و حفره پمپ جلوگیری می کند که منجر به کارکرد بدون مشکل می شود. در توربین های گازی تولید برق، توربین های گازی سیکل ترکیبی (CCGT)، توربین های گازی بزرگ صنعتی سنگین، توربین های بخار تولید برق صنعتی و توربین هایی با دنده های سنگین بارگیری شده کاربرد دارد.
روغن Gulfco 1050 20W-50 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن موتور گازسوز است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغن موتورهای سنگین گازی هستند که مخصوص استفاده در کامیون ها و اتوبوس های مدرن و پربازده با استفاده از گاز طبیعی فشرده (CNG) تولید شده اند و سایل نقلیه CNG سبک که به عملکرد برتر نیاز دارند یا در شرایط شدید سرویس کار می کنند، هستند . آنها با سهام پایه با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی متعادل برای تمیزی موتور ، محافظت در برابر سایش و عملکرد کلی فرموله شده اند. فرمولاسیون پیشرفته این روغن ها محافظت بسیار خوبی در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون ایجاد می کند و رسوبات اتاق احتراق را به حداقل می رساند.
روغن Gulfco 1049 20W-50 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن موتور گازسوز است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند. روغن موتورهای سنگین گازی هستند که مخصوص استفاده در کامیون ها و اتوبوس های مدرن و پربازده با استفاده از گاز طبیعی فشرده (CNG) تولید شده اند و سایل نقلیه CNG سبک که به عملکرد برتر نیاز دارند یا در شرایط شدید سرویس کار می کنند، هستند . آنها با سهام پایه با کیفیت بالا و یک سیستم افزودنی متعادل برای تمیزی موتور ، محافظت در برابر سایش و عملکرد کلی فرموله شده اند. فرمولاسیون پیشرفته این روغن ها محافظت بسیار خوبی در برابر اکسیداسیون و نیتراتاسیون ایجاد می کند و رسوبات اتاق احتراق را به حداقل می رساند.
روغن توربین گالف Crest 46 شرکت گالف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن و گریس می باشد. از انواع روغن توربین است که شرکت گالف , Gulf تولید کننده آن می باشد. با بهترین مواد افزودنی تولید می شود این محصول قابل کاربرد در دامنه وسیعی از دما می باشد. با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است که باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه شما می شود. با روغن پایه و مواد افزودنی عالی تولید شده است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. با به حداقل رساندن اصطکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق از دستگاه شما محافظت می کند.
 

پروژه عکس