تماس با ما : 44563476-021 info@roghansanati.com

گریس و روغن روکول (ROCOL)

پروژه اطلاعات

  • morteza
  • 16 دسامبر 2023

مورد مطالعه

محصولات :


Sapphire 2

گریس همه منظوره که ٨ برابر بیشــــــتر از گریس بلبرینگ چند منظوره معمولی با دوام بوده و در محیط های پر گرد و غبار نیز مقاومت می کند. این محصـول قابل استفاده برای انواع بیرینگ ها از جمله بلبرینگ، رولربیرینگ و بیرینگ های ساده می باشد. محدوده دمایی ٣٠- تا ١۵٠+ درجه سانتیگراد.


Sapphire Aqua 2

گریس آبی با پایه صابون کلسـیم است که در برابر شســتشــو با آب مقاومت عالی دارد و در حالت غوطه وری در آب مقاوم است. محافظت در برابر خوردگی اســـتثنایی و یک دوره روانکاری طولانی در محیط های در معرض آب دریا یا آلوده را فراهم می کند و قابل اســـتفاده در انواع بیرینگها و یاتاقان ها می باشد، محدوده دمایی ٣٠- تا ١۵٠+ درجه سانتیگراد.


Sapphire Aqua – SIL

گریس سیلیکونی مقاوم در برابر آب آشامیدنی و مواد شیمیایی (نفت و گازها) کارایی عالی در دمای بســـــــــیار بالا برای بیرینگ هایی که با سرعت کم، حرکت های لغزشی و کاربردهای مشابه دارند و ایده آل برای اسمبل کردن اورینگ ها و کاسه نمد مناسب است و به مواد پلاستیکی و لاستیکی آسیبی نمی رساند. برای روانکاری طولانی مدت اسلایدها، شیرها و یاتاقان های در معرض مواد شیمیایی، آب شدید و بخار اسـید داغ توصیه می شود، محدوده دمایی ٤٠- تا ٢٠٠+ درجه سانتیگراد.


Sapphire Endure

گریس نســـــوز با دوام بســــــیار بالا است که با PTFE ضخیم شده و با PFPE تقویت شده است. برای روانکاری طولانی مدت یاتاقان ها، اسلایدها، چرخ دنده های کوچک، زنجیر و شیرهایی که در شرایط بســـیار دشوار تحت تأثیر دمای بالا، مواد شیمیایی و حلال ها کار می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد. برای روانکاری طولانی مدت (١ ساله) یاتاقان ها در نوار نقاله های پوشش پودری الکترواستاتیک و استنترها در کارخانه های نســـــــاجی توصیه می شود، محدوده دمایی ٢٥- تا ٢٨٠+ درجه سانتیگراد.

دارای استاندارد NSFH1 و NLGI2 می باشد. این گریس به نوعی طراحی شده که میتواند در حضــــــور یک گریس معمولی که بدلیل آلودگی شیمیائی معیوب شده است فعالیت نماید و واکنش شیمیایی انجام ندهد.


Sapphire HI – Speed

گریس منحصر به فرد سنتتیکی طراحی شده برای تحمل سرعت بسیار بالا حتی بیشـتر از DmN ١٢٥٠٠٠ و مخصـوص یاتاقان هایی که در سرعت های فوق العاده بالا کار می کنند. کاربردهایی با سرعت بالا در هرزگیر ماشـین تراش سـانتریفیوژ و نیروسـنج و یاتاقانهای سـیلندر و سوزنی و شیار دارد، محدوده دمایی ٤٠- تا ١٢٠+ درجه سانتیگراد.


Sapphire Premier

گریس چند منظوره با پایه سنتتیک همراه با PTFE دارای ظرفیت دمای بالا و پایین می باشد. در بیرینگ فن ها و موتورها که با سرعت بالا کار می کنند و تماس با سـطوح الکتریکی دارند اسـتفاده شـود. همچنین سـازگار با پلاسـتیک ها و رزین نیز می باشـد، محدوده دمایی ٥٠- تا ٢٠٠+ درجه سانتیگراد .


FOODLUBE UNIVERSAL

گریس سفید رنگ غیرسمی، روان کننده ای موثر جهت حفاظت از غلتک ها و انواع یاتاقان ها،اسلاید و بوش ها که جهت استفاده درصنایع پتروشیمی ،صنایع غذایی ، دارویی طراحی شده است با 000 :NLGI تا 2 :NLGI می باشد. از مزیت های این محصول افزایش طول عمر بیرینگ ها ،ضد سایش ، بسـیار مقاوم در برابر شسـتشـو با آب ، حفاظت عالی در برابر خوردگی ، پایداری عالی در برابر اکسـیداسیون ، کم شدن فواصل مجدد روانکاری و محدوده دمایی ۵٠- تا ١۶٠+ درجه سانتیگراد.


Sapphire Extreme

گریس نیمه حرارتی مصـــــــــــنوعی حاوی MoS است که حفاظت عالی برای شرایط دمای بالا، بار سنگین، لرزش دارد. برای یاتاقان ھای معمولی و غلتشی توصیه می شود، محدوده دمایی ١٠- تا ٢٣٥+ درجه سانتیگراد، ٢٥٠ درجه برای کوتاه مدت.


Chain & Drive fluid

روغن زنجیر و نوار نقاله حاوی EP با مقاومت عالی در برابر آب و خوردگی می باشـــد و برای بهبود ظرفیت حمل بار و کاهش ســــایش طراحی شده است. مخصـــــوصا برای زنجیرها و نوار نقاله هایی که بین ٠ تا ١٢٠ درجه سانتیگراد کار می کنند و نیاز به روانکاری فیلم مرطوب دارند مناسب است . بدون چکه و ریزش می باشد . محدوده دمایی ١٥- تا ١٨٠+ درجه سانتیگراد.


Chain guard 230,280

روان کننده اسـتنتر و نوار نقاله اسـت که یک لایه مرطوب با ماندگاری طولانی ایجاد می کند که در برابر بارھای سـنگین در دماھای بالا مقاوم است. این ماده مصــنوعی و مبتنی بر استر، برای روانکاری زنجیره ھای محرک و بیرینگ کانوایرھایی که در دمای بالا تا ٢٣٠ و ٢٨٠ درجه سانتیگراد در خشــــک کن ھا،کوره ھا و به ویژه استترھا کار می کنند، استفاده میشــــود. این روغن با سایر روغن ھای مبتنی بر استر سازگار است. محدوده دمایی ١٠+ تا ٢٣٠+ و ٢٨٠+ درجه سانتیگراد.


MT – LM Paste

محصـول روغنی و نرم بوده که حاوی مقادیر زیادی 2MoS می باشد. یک لایه نازک ایجاد می کند که بارھای زیاد را تحمل و از گیر کردن جلوگیری می کند. این محصــــول برای کمک به مجموعه های حســـــاس و قطعات به هم پیوسته که در آن روانکاری به همان اندازه مهم می باشد، طراحی شده است. به ویژه در شیرهایی که در دماهای بالا کار می کنند اسـتفاده می شـود. از خوردگی روی سـطوح فلزی جلوگیری می کند و به عنوان روان کننده مادام العمر استفاده می شود.


ANTI-SEIZE Compound آنتی سـیز ضـدگیر غیر سـمی بر پایه مس می باشــد که حاوی ســطوح بالایی از ذرات فلزی و روان کننده اســت.این محصول موجود در نمایندگی روکول از گیرپاژ و ســاییدگی اتصـــــــالات رزوه دار و ثابت جلوگیری می کند مقاومت عالی در برابر آب ، آب شور و دمای بالا دارد. دارای تاییدیه Naval – Raf – Nato می باشد. محدوده دمایی ١٠- تا ١١٠٠+ درجه سانتیگراد.


Manganese P.J.C. Boru Sizdirmazlik Pastesi ترکیبی است که برای ایجاد نشتی در اتصـالات لوله طراحی شده است. برای استفاده در دماهای بالا و فشـار بالا مناسب است و در برابر فشـار c۶٠٠ psi 2800 مقاوم است. در خطوط بخار، آب، گاز طبیعی، هوا و الکل استفاده می شود. تسـت فشـار را می توان بعد از ٢۴ساعت انجام داد.


Wire Rope Dressing

گریس سیم بکســل با نفوذ سریع و نیمه مایع است. با نفوذ به هســـته سیم بکســـل MoS موجود در آن، با روانکاری عالی خود دوره روغن کاری و ظرفیت حمل بار را افزایش می دهد و عمر طولانی سیم را تضــمین می کند. سیم را از داخل به بیرون روان می کند. با دفع آب (از جمله در محیط آب دریا) خوردگی را کاهش می دهد. می توان آن را با برس کاری در دمای پایین اســـتفاده کرد. ۵٠ متر ســـیم به قطر ٢٠ میلی متر با ١ کیلوگرم روغن کاری می شود. به ویژه در جرثقیل ها، بیل مکانیکی ها و کشـــتی هایی که در شرایط شنی، گرد وغبار، مرطوب و شرایط سخت کار می کنند، استفاده می شود.


Tufgear Universal

گریس تغلیظ شده با پنتون که برای دنده های باز که تحت بار سنگین و شرایط سخت کار می کنند، ساخته شده اسـت. از آنجایی که دارای چســبندگی هســتند، این مواد با کاهش سایش، عمر چرخ دنده را افزایش می دهد. مقاومت بســیار خوبی در برابر خوردگی دارد و حتی تحت جریان آب قوی نیز کار می کند. محدوده دمایی ۴٠- تا ١٢٠+ درجه سانتیگراد.


Sapphire Hi – Torque

روغن گیربکس نیمه مصــــنوعی با کارایی بالا که در دمای بالا پایدار و در برابر بارهای سنگین مقاوم است. سایش را کاهش و از دندانه های چرخ دنده محافظت می کند، زیرا دارای فشــــار شدید و عملکرد حمل بار است. دامنه ویســـــکوزیته وسیعی دارد، از ١٠٠ تا ۶٨٠. دارای تاییدیه gearboxes brown David می باشد. محدوده دمایی ٢٠- تا ١٢٠+ درجه سانتیگراد.


Dry Moly Spray

اسپری روان کننده خشـک است که با تشــکیل یک لایه فیلم نازک MoS به سرعت خشــک می شود. مقاوم در برابر حرارت ۴۵٠ درجه سانتیگراد که در شفت های با تنظیم بالا در صنعت نســــاجی استفاده می شود، به ویژه در محیط های غنی از اکســـــیژن و خلاء که در آن قطعات تحت تأثیر مواد شیمیایی، حلال ها و فرآورده های نفتی قرار میگیرند، استفاده میشود.


Belt Dressing Spray

اسپری ضدلغزش تســــمه، بی رنگ و غیر سمی بود. و از ترک خوردن،لغزش بر روی انواع نوار نقاله و نوار نقاله لاستیکی جلوگیری می کند. فاقد رزین است و می توان از آن در صنایع غذایی اسـتفاده کرد. مورد تایید FDA و در رده 1H اسـت. سـازگاری قوی با هر نوع متریال تســـمه دارد و ایجاد حالت زبری آنی این محصــــول جلوگیری از ساییدگی و صاف شدگی و کاهش دهنده لغزش می باشد و مانع از ترک خوردگی و شکست تسمه می شود. محدوده دمایی ۵+ تا ١٠٠+ درجه سانتیگراد.


Moisture Guard Green Spray

اسپری محافظ ، لایه نازک تقریباً خشــــک بر روی انواع فلزات تشـــــکیل می دهد. سهولت مونتاژ را فراهم می کند، دفع کننده آب بوده و در نگهداری از قالب ها در محیط های مرطوب یک سال مقاومت دارد.


RTD Liquid

این روغن با کارایی بسـیار عالی در عملیات قلاویزکاری، حدیده کاری، برقوکاری و سوراخ کاری به نسـبت٪١٠٠ و در عملیات خانکشـی (BROACHING)، هاب (HOB)، SHAVING و SHAPING به نســـــــــــــبت ٪١٠ الی ٪٢٠ مورد استفاده قرار می گیرد. این محصــول به منظور استفاده در انواع فلزات به خصـــوص فولادهای سخت شده ، تیتانیوم ،STEEL STAINLESS و INCONEL مناسـب می باشـد و قابلیت افزودن به دیگر روغن های برش معدنی معمولی را دارا می باشـد. از مزایای اســتفاده از این روغن می توان به کاهش اصطکاک ، افزایش عملیات براده برداری ، کاهش زمان عملیات براده برداری، افزایش تیراژ تولید به میزان ٢ الی٣ برابر، و بهبود یافتن کیفیت دنده های ایجاد شده اشاره نمود.


RTD Compound

گریس حاوی EP جهت ســوراخکاری و قلاویزکاری و برش زدن بر روی فلزات ســخت، ســطح عالی را در انواع پردازش فلزات از جمله فولاد سخت شده استنلس استیل، نیمونیک و تیتانیوم ارائه می دهد. در شرایط افقی بهترین کارایی را دارد. برای سفارش این محصول با همکاران ما در نمایندگی روکل تماس بگیرید.


Trl-logic RTD

برای ارائه کارایی بالا در برچینگ، ریمینگ، ضـربه زدن، سـوراخ کردن و سـایر عملیات سـخت فلزکاری طراحی شـده اســت و حاوی EP بوده و عمر ابزار را نیز افزایش می دهد.


form – 1030 Ultra

روغن کشش عمیق حاوی (EP) و روغن پایه گیاهی است که برای استفاده در عملیات کشش عمیق، پانچ کردن، حفاری، به ویژه در فولاد ضد زنگ و آلیاژهای نیکل طراحی شده است. جهت خرید این محصول با همکاران ما در نمایندگی روکل تماس حاصل نمایید.


Metal Flo 4000

روغن قالب مبتنی بر آب، بی بو و با پایه گرافیت اسـت و در پردازش فلزات داغ اسـتفاده می شـود. برای اســتفاده در دمای قالب بالای ۴٠٠ درجه سانتیگراد مناسب است. با تشکیل یک لایه بسـیار قوی بر روی سطوح فلزی داغ، با کنترل دمای قالب، عمر قالب را افزایش می دهد. با نسبت ٢٠ تا ۴٠ با آب ترکیب و استفاده می شود.


Glass Flo MPT Spray

اسپری قالب قبل از عملیات ریخته گری و شکل دادن شیشـــه در داخل قالب مورد استفاده قرار می گیرد که یک لایه سیاه خشــــک از جنس گرافیت ایجاد نموده و این مواد باعث تمیز شدن سطح قالب شـده و موجب سـریعتر شـدن حرکت و روندگی مواد مذاب به صـورت یکنواخت در داخل قالب گشته و مانع از چسبیدن مواد به قالب می شود. این محصولات نیازی به تجهیزات خشـک کننده و قرار گرفتن در درجه حرارت مستقیم به منظور خشک شدن نداشته و به تنهایی در درجه حرارت اتاق قابل خشـک شدن می باشند. قابل ذکر است که قبل از استفاده باید از عاری بودن قالب نسبت به هر گونه روغن و گریس اطمینان یافت .


Glass Flo 785

واکس ناودانی مورد استفاده در صنایع شیشه سازی به منظور روانکاری مسیر انتقال مذاب شیشـه تا قالب، عملکرد بالا و چسـبندگی فوق العاده ای بر روی سـطح قالب دارد و باعث روندگی مذاب در حداقل زمان ممکن می شـود. قابل ذکر اســت هنگام عبور مذاب بر روی قالب، این محصول عاری از هر گونه دود ، بخار و ذغال می باشد.


VAC PUMP Oil

روغن وکیوم پمپ خلاء یا روغن پمپ وکیوم در شرایط فشـــــــار زیاد و درجه حرارت بالا، کارایی عالی دارد. حجم بخارشوندگی پایین، مناسب برای استفاده از طیف گسـترده ای از پمپ های خلا به ویژه در صنایع غذایی، دارویی و سایر محیط های تمیز که نیازمند روانکاری NSFH1 هســتند،غیر ســـــــمی ، جلوگیری از خوردگی پمپ های خلا به علت رطوبت، دارای تاییدیه NSFH1 ,NSF ,FDA، محدوده دمایی ۵- تا ١٣٠ درجه سانتیگراد.


Z-5

مایع محافظ زنگ زدگی به عنوان پاک کننده، نگهدارنده و روان کننده سبک بر روی انواع فلزات استفاده می شود.


Z-25

مایعی شفاف است که تا یک سال از انواع فلزات، قطعات ماشین آلات و قالب ها محافظت می کند.

پروژه عکس